Veruit het grootste deel van onze klanten heeft te maken met het aannemen van personeel, het voeren van de salarisadministratie en andere vraagstukken op het gebied van personeel. Personeelszaken zijn vanwege wet- en regelgeving vaak complex. Voor jou als Payroll- of HR specialist niet. Je helpt ondernemers en ondernemingen met een full-service dienstverlening op het gebied van salarisadministratie, pensioenadvies, personeelsadministratie of andere HR vraagstukken. Samen met collega’s ben je in staat een brede dienstverlening te bieden aan onze klanten en een oplossing te vinden die past bij de onderneming.
Je verzorgt de salarisadministratie voor klanten en/of geeft gevraagd en ongevraagd advies aan onze klanten over allerhande personele vraagstukken. Samen met je collega’s zorg je voor een vlekkeloze verwerking van de loonaangiften en jaaropgaven en ben je vraagbaak voor onze opdrachtgevers. Zodat zij verzekerd zijn van up-to-date kennis rond wet- en regelgeving. Je werkt nauw samen met onze andere specialisten om relaties te voorzien van een sterk advies. Door goed te luisteren naar onze klanten en door te vragen signaleer je o.a. wanneer er meerdere specialisten moeten aansluiten. Je voorziet onze klanten van de beste oplossingen, zodat ze zich kunnen focussen op ondernemen.
Partner Payroll en HR bij ABC Payroll & HR
"Ik heb altijd de ambitie gehad om ondernemer te zijn en ETL biedt mij de kans om ondernemer te zijn en tevens deel uit te maken van een internationaal netwerk"
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.